close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת שלט לעסק

מערכת שורשכה ניסן, תשעט30/04/2019

השילוט נחשב לדרך בטוחה להעברת מסר ולהגעה לקהל גדול. זהו אחד האמצעים השימושיים ביותר לקידום השיווק של העסק

תגיות:
מיתוג הוא אסטרטגיה שיווקית משמעותית, כי היא משקפת באופן ישיר את הזהות של העסק שלכם.

חברה העוסקת בייצור שילוט לעסקים, חייבת קודם כל להבין את צרכי הלקוח כדי שתוכל להציע לו את השלט המתאים ביותר עבורו. למעשה, החברה לייצור
שלטים תקבע את אסטרטגיית השילוט יחד עם הלקוח, בהתאם לצרכי המותג ולמאפייני העסק ובכפוף לחוקי הרישוי שקבעה הרשות המקומית.

גם כאשר מדובר בשלטים למשרדים, חברה מקצועית תסייע לבעל העסק, לא רק ליצור שלטים לפי התקן ובאיכות גבוהה, אלא גם להתקין אותם במיומנות ובמהירות.

שילוט הוא פריט יצירתי המגלם בתוכו את הנושא, הצבע, הגופן והעיצוב שנבחר להעביר את המסר השיווקי. הכנת השילוט והתקנתו מצריכות להתייחס למספר גורמים, בין אם השלט נועד:
• להשיק מוצר או שירות חדש
• לפרסם מיקום חדש
• או להחליף שילוט ישן בחדש

1. יש חשיבות לרושם הראשוני
אם אף אחד אחר לא מציע את המוצר שאתם מציעים, אתם כנראה פועלים בשדה לא תחרותי. אבל בשאר המקרים, השגשוג בעולם העסקי נעוץ ביכולת להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם. זה אומר שעליכם למשוך אליכם את כל תשומת הלב האפשרית.

לגבי השילוט, חשוב שיהיה לכם שלט עם רעיון רענן, מחוץ לקופסה, שלא רק יהדהד בקרב קהל היעד, אלא גם ישקף את העסק בצורה הטובה ביותר האפשרית.

2. לקבוע נושא
כל דבר, החל מהמסר וכלה בבחירת הגופן והצבע, צריך להיות מבוסס על הנושא שעליו חשבתם היטב, וגם על המיתוג של אתר האינטרנט שלכם שנבנה על ידי חברה אמינה לפיתוח אתרים.

השלט צריך לכלול ערכת צבעים שתגרום לו לבלוט, עם גופן נוח לקריאה, ופרישת מילים שתאפשר קריאה והבנת הטקסט במהירות. גורמים אלה יבטיחו שהשלט יעשה את הרושם הנכון על כול מי שמתבונן בו.

3. גודל ועיצוב
השילוט הוא חלק משמעותי מהמיתוג ומהשיווק של העסק. לכן, השלט צריך להעביר את המידע הנכון ולעשות את הרושם הנכון. מטרות אלה באות לביטוי בגודל השלט ובסגנון העיצוב שלו. אם השלט גדול מדי או קטן מדי, ואם השלט לא ברור – ההשקעה שלכם לא תניב פירות.

גודל השלט צריך להיות מבוסס על מיקומו של השלט. לדוגמה, שלט שימוקם בצומת רחובות שם כלי הרכב נעים באטיות, יכול להיות קטן, אבל שלט בגודל כזה לא יעבוד אם הוא ימוקם על בניין שעומד בסמוך לכביש סואן. במקרה זה השלט צריך להיות ענק, עם צבעים מלאי חיים וגופן גדול וקריא מרחוק.

4. באילו חומרים להשתמש?
כאשר מדובר בחומר ממנו יהיה עשוי השלט, היצרן מתמודד עם:
- החומר ממנו עשוי השלט עצמו
- החומר ממנו עשויות האותיות והגרפיקה
- החומר המהווה את שכבת הרקע

ברוב המקרים, החברה המייצרת את השלט תייעץ לכם לגבי החומרים המתאימים ליצירת השלט שלכם, ותסייע לכם לקבל החלטה סופית מושכלת.

5. סוג השלט
השלט שאתם רוצים ליצור עבור העסק שלכם צריך לשקף את תרבות החברה. השלט צריך גם לספק את המטרה העיקרית שלו – לתרום לחשיפה מקסימלית, לפרסם ולשווק את העסק. לפיכך, סוג השלט שתבחרו ישפיע על רמת הנראות ועל התועלת שתוכלו להפיק מהשלט.

לדוגמה, שלט אשר תלוי על קיר המבנה בו ממוקמת החברה, יסייע ליצור קשר ברור בין השלט לבין העסק. דוגמה נוספת היא שלט התלוי על מוט גבוה. שלטים אלה יכולים להיות מושלמים עבורכם, כיוון שהם מבטיחים שאנשים יוכלו לראות את שם העסק שלכם מרחוק.

העידן הדיגיטלי מאפשר ליצור שילוט דיגיטלי המשרת אסטרטגיה שיווקית דינמית וטובה יותר, אבל מן הסתם שלט כזה יהיה גם יקר יותר.

6. הרשאות והגבלות
כאשר אתם מחליטים איזה שילוט לבחור לעסק שלכם, יש לזכור שברוב המקומות יש תקנות הקובעות את סוגי השילוט לעסקים ואת גודל השלט שבו תוכלו להשתמש. לכן, בחירת השילוט העסקי היא תהליך המחייב להכיר את ההנחיות האזוריות כפי שנקבעו הרשויות ולקבל את אישור הרשות המקומית.
הכירו את התקנות הנוגעות לגודל השלט, לעיצוב, למסר, למיקום ולתאורה והשתמשו במידע זה כדי לבחור בשלט שלכם באופן מושכל.

7. לקחת בחשבון את עמידות השלט
מאחר שהשילוט כרוך בהשקעה משמעותית, כדאי להבטיח שהוא יהיה עמיד כאשר יהיה חשוף שם בחוץ לשינויי מזג האוויר. בחרו בשלט שלא יאבד עם הזמן את הצורה והאסתטיות שלו. עמידות פירושה שהשלט עשוי מחומרים איכותיים והוא הותקן במומחיות רבה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה